تــــکرار!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تــــکرار!
نوشته شده در 20 / 1 / 1391
بازدید : 507
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

بگذار ساده بگویم!

از با تو بودنهای بی تکرار خسته ام!

هر روز لحظه به لحظه اکران می شوند

روی صحنه ی امروز،

 بگذار  ساده از عشق بگویم...

 بهانه ی خوبی برای ماندن بود!

 اما  دلیل محکمی نبود،

 بگذار ساده از "ما" بگویم

چه کسی باور می کند،

من و تو روی زمینی هستیم

که دیگر هیچگاه ما را

 به دیدار هم دعوت نمی کند!

 من و تو زیر یک آسمانیم

 اما

 دیگر هرگز با هم زیر بارانش قدم نخواهیم زد!

من و تو زیر همین اجبار،

من و تو زیر همین تکرار فرسوده می شویم

تکرار بی عشق یعنی تکرارمرگ..

مــــن وتــــو ...!

به خاطرات پیوستیم تـــا به ابد!

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: