...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
...
نوشته شده در 11 / 11 / 1398
بازدید : 1270
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

 

    بی نفسهایت نفسهایم چه عریانند!

                       در هوای سرد عشق...!






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1392/2/31/2 - - گفته است :
جالب ترین قسمت وبلاگت می دونی چیه ؟قالبشه خوشم اومد از این قالب زیبا بیا با همدیگه در ارتباط بیشتری باشیم و به هم در وبلاگ نویسی کمک کنیم سری به وبلاگ من بزن و ادرس وبلاگتو برام بذار تا بتونم هر روز سرت بزنم

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1392/2/31/2 - - گفته است :
جالب ترین قسمت وبلاگت می دونی چیه ؟قالبشه خوشم اومد از این قالب زیبا بیا با همدیگه در ارتباط بیشتری باشیم و به هم در وبلاگ نویسی کمک کنیم سری به وبلاگ من بزن و ادرس وبلاگتو برام بذار تا بتونم هر روز سرت بزنم

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1392/2/27/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1392/2/27/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1392/2/27/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

<-CommentGAvator->
فرشید در تاریخ : 1392/1/31/6 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ منم سر بزنید

<-CommentGAvator->
mahdi در تاریخ : 1392/1/30/5 - - گفته است :
سلام.آجی سعیده خیلی وب خوشکل و پر محتوا داری.اگه وقت کردی به من سر بزن

<-CommentGAvator->
man در تاریخ : 1392/1/30/5 - - گفته است :
سلام ،،، اگر دی وی دی های کنکور آسان است + چندین مورد دیگه دی وی دی آموزشی آرشیوی بهم پیام بده در مسنجر ....


اینم لیست دی وی دی های موجود


کل دروس سال دوم و سوم به جز دین و زندگی دو ( موسسه گزینه دو)10 دی وی دی فوق فشرده شده . درسنامه دروس سال چهارم 8 دی وی دی ( گزینه دو) فیزیک امیر مسعودی و پرویز کازرانیان (کنکور آسان است) جزوات گزینه دو مربوط به سال دوم و سوم ( گام اول) جزوات ضمیمه ی کمکی . شیمی 2 و 3 یزدانی و همچنین زیست 3 دکتر دادگستری ( کنکور آسان است )زمین شناسی سوم


با قیمت باور نکردنی


شناسه یاهو مسنجر m72anvari@yahoo.com

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1391/11/22/0 - - گفته است :
سلام عزیزم

وب خوبی داری از چند تا از پست هات دیدن کردم خوب بود اگه دوست داشتی منو لینک کن تا باهم تبادل لینک کنیم

آدرس وبم:http://www.aryan1374.loxblog.com

<-CommentGAvator->
miss life در تاریخ : 1391/11/22/0 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بیای وبم و داستان واقعی خودمو بخونی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: