حقيقت!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حقيقت!
نوشته شده در 13 / 11 / 1390
بازدید : 703
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

مانده ام گيج ومبهوت ميان زندگي...

باعشقي برباد رفته در گذشته ام وآشنايي پي عشق در آينده ام...

نمي دانم چه مي خواهم،نه!

مي دانم چه مي خواهم،اما خواستن تنها کافي نيست،

من عاشق اوهستم وديگري عاشق من

وما هريک بازيگراني که نقش عشق را پشت پرده زندگي به اکران

درمي آوريم،

من دليل زندگي مي شوم براي او،او مراتهي مي سازدازنيازاو...

من چه غمگينم ازاين لحظه هاي آشفته...

چه غم بزرگي است عشق باشد وديگري مأمن عشق تو شود...

وچهره ي پرازغمت راپشت نقاب زندگي پنهان کني...؛

هرچندديگرانتظار معناي خوشبختي نيست،

بايدگريخت ازاين انتظارپوچ،

ازاين لحظه هاي فرتوت عاشقي

...عشق خاطره اي بيش نيست...

آري بايد به آنچه دارم بينديشم نه آنچه آرزو دارم.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: