عاشـــــق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عاشـــــق
نوشته شده در 19 / 1 / 1391
بازدید : 409
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

من سکوتم حرف است،

حرفــهایم حــرف است،

خنــده هایم حـرف است....

کاش می دانستی

می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم

کـــاش مــی دانســـتی...

کـــاش مــی فهمـــیدی...

کاش و صد کاش نمی ترسیدی!

که مبادا دل من پیش دلت گیر کند

با نگاهم تلی از عشق دستان تو زنجیر کند،

من کمی زودتر از خیلی دیر

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد..

تــو نتـــرس...

سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد

کــاش مــیدانــستـــی

چه غریبانه به دنبالت دلم خواهد گشت

در زمانی که برای غربتت

سیـــنه دلســوزی نیســت

تــازه خــواهی فـــهمیـــد

مثل من عاشق مفلوک شب افروزی نیست!






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: