دلتنگی؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلتنگی؟
نوشته شده در 13 / 12 / 1391
بازدید : 216
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه
کجاست؟؟؟ به من فکر میکنه؟ دلش واسم تنگ میشه؟ یه دونه هم محض رضای این روزا که تا حد مرگ دلتنگت میشم نذاشتم؟ آره به گمونم فکر میکردم اینطوری راحت تر میشه فراموش کرد؟ بی خبر از اینکه کار دل من از این حرفا گذشته؟ عکس که جای خود داره.... اگه میدونستم روزای با تو بودن دیگه قرار نیست تکرار بشه،.. ازت میخواستم بیشتر باهات باشم. اگه میدونستم صدای دوست دارم گفتن هات قرار نیست دیگه شنیده بشه؟ ازت میخواستم تا بیشتر بهم بگی دوست دارم. اگه میدونستم جاده تنها یه بار تو رو واسم میاره،تا ته جاده رو گره میزدم... اگه می دونستم واسه دلم اینقدر دلتنگی میاری،.....




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: