دیدن دوباره تو!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دیدن دوباره تو!
نوشته شده در 15 / 8 / 1391
بازدید : 455
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه
اینبار اگه دیدمت،میخوام با دستات هزار تا خاطره بسازم تا وقتی رفتی، تنها بشینم و تماشاشون کنم! اینبار اگه دیدمت، میخوام قلب تو لمس کنم تا وقتی رفتی با دستام فقط از احساس با تو بودن بنویسم،اینبار اگه دیدمت باید منو تو آغوشت زندونی کنی تا وقت رفتنت اولین اسیری باشم که وقت رهایی اشک غم می باره! اینبار...آخ اگه اینبار ببینمت پرنده های احساسمو تو آسمون تنت رها می کنم، اونقدر می بوسمت تا مسیر عشق رو تنت حک شه، تا نتونی هیچ وقت من و عشق رو گم کنی! میخوام اونقدر لبهامو رو لبات بذارم تا تا ابد طعم تو رو بگیرن... اینبار اگه دیدمت تو جنگل سبز چشات گم میشم،اونقدر گم که تو هم نتونی پیدام کنی، تا نتونی دیگه با رفتنت من و از من بگیری!...اینبار اگه ببینمت...




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: