نسیان!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نسیان!
نوشته شده در 11 / 12 / 1390
بازدید : 451
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

 

دانستم تا این حد نامهربان شده که خاطرات دوران وصالمان را

از یاد خواهد برد,

باور نمی کردم دنیا را از دریچه شهوت خواهی نگریست,

گمان نمی کردم,سنت و عهد و پیمان شکن خواهی شد,

و هر لحظه و هر ساعت خود را در آغوش هوای دل خواهی

افکند و یارانه دیرینه خود را بلکه از یاد خواهی برد,

با بی رحمی هرچه تمام تر کالبد قلبم را شکسته و با دیگری

هم پیمان خواهی شد,

نمی دانم چگونه و به چه نحو خاطرات شیرین گذشته را از یاد

بردی!

در شبهای تیره طوفانی,تو را چون سایه دنبال می کردم تا

مبادا رنج دوران دیده و گزندی ببینی!

فانوس دلم در راههای ظلمانی همیشه راهنمای تو بود,

حال که خاطرات و صحنه های فریبنده گذشته را به کلی از یاد

بردی,مرا نیز فراموش کن...

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: