قرار؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قرار؟
نوشته شده در 13 / 12 / 1391
بازدید : 368
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه
قرارمان این نبود! قرار نبود آن وقتهای تو جایشان را با این وقتهای من عوض کنند. قرار نبود عشق من مثله بوسه مثله عیدی اولش قشنگ باشد،قرار نبود کسی سخت اش باشد بگوید «دوستت دارم»، قرار نبود کسی به هوای نشکستن دل دیگری بماند، قرار نبود کودک دلم در حسرت لالایی های تو بمیرد،قرار نبود هر چه قرار نیست باشد،قرار تنها بر بیقراری بود و من هنوز میان این همه اتفاقاتی که نباید بیفتد و می افتد دلواپس دلواپسیهای تو هستم....!




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: